a
2017. november 15-16.
csak
0
nap
0
óra

Köszöntő


Tisztelt Olvasó!

Örömömre szolgál, hogy megújult weboldalunkon üdvözölhetem!

A Personal Hungary immár 13. éve kerül megrendezésre és kivívta magának a rangot, hogy a szakemberek valódi találkozóhelye legyen. Lassan másfél évtizede jelen van Magyarországon a HR szakma legnagyobb szakkiállításaként és a jövőben is a szakmai kiállítók és látogatók igényeinek megfelelően szeretné facilitálni a HR szakterületek fejlődését. A kiállítás elsődleges célja, hogy a piac igényeihez alkalmazkodva évente egyszer, két napon keresztül egy helyszínre vonzza és párbeszédre invitálja a HR újdonságai iránt érdeklődő szaklátogatókat, döntéshozókat, valamint a szegmens szolgáltatóit.

A kiállítás titka a megújulási készség és az alkalmaszkodás a legújabb trendekhez, ugyanakkor az értékek megőrzése is. Jómagam két éve vagyok a kiállítás projektvezetője és ezen idő alatt is számos szempontból alakult és újult meg a rendezvény: második éve új helyszínen, a Millenáris „B” Épületében szervezzük rendezvényünket, számos új lehetőséget, együttműködési formát és interaktív területet alakítottunk ki új szakértői csapatunk segítségével, mindig keresve a lehetőséget partnereink igényeinek kielégítésére. Ami nem változott: egy értékesítésre fókuszáló, európai színvonalú, nemzetközi háttérrel rendelkező szakirányú rendezvény, amely kiváló lehetőséget nyújt új üzleti kapcsolatok kialakítására, a piaci szereplők közötti kommunikáció elmélyítésére és a nemzetközi tapasztalatok cseréjére.

Azelőtt kiállítóként, ma a Personal Hungary projektvezetőjeként tapasztalom, hogy a kiállítás nem csupán egy kiállítás, de közösség, szakmai fórum, a kollegialitás megélésének színtere és innovációs platform is egyben. Az elhivatott szakembereknek nem csak tudásbeli, de személyes fejlődési lehetőséget is kínál, és az itt kialakuló együttműködések számos cég sikereit segítik elő. A részvétel itt nem csak munka, de elkötelezettség és töltekezés is egyben.  Rendezvényünkön vállalatvezetőkkel, HR menedzserekkel, döntéshozókkal találkozhatnak és folytathatnak eszmecserét, illetve bemutathatják a szolgáltatásaikat. Az előző évekhez hasonlóan a két nap során idén is több, mint 2000 szakembert várunk.

Kérem, olvassa át honlapunkat és tiszteljen meg minket Ön is jelenlétével 2016. november 16-17-én a 13. Personal Hungary Emberierőforrás-menedzsment Szakkiállításon kiállítóként vagy látogatóként!  

Szívélyes üdvözlettel:  

Német Gábor

Projektmanager

spring Messe Management GmbH

Hírlevél

Értesüljön Ön is az elsők között az aktuális trendekről!

Felíratkozás a hírlevélre

Vendégelőadók


Vendégelőadói programok


Élje át ön is a #PH16-ot a helyszínen!


Médiapartnerek